#1 2009-12-08 12:32:33

ello_reds

ADMINISTRATOR

Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 90

REGULAMIN MLM

OFICJALNA STRONA MLM: www.mlm.jun.pl

§ OGÓLNIE

1.1 Międzyklanowa Liga Makao, tzw. MLM są kontynuacją Polskiej Ligi Klanów (PLK). Są to rozgrywki organizowane na Kurniku tylko i wyłącznie dla członków klanów makao.
1.2 Nad MLM-ami A i B oraz sprawami z nimi związanymi czuwa Zarząd w składzie: pkb, Ziaboleq (FMW), Kava (Callibra) i Madia (As).
1.3 O ile pierwsze rozgrywki MLM mają swój prestiż i wygrana w nich może być powodem do dumy, to w rozgrywkach MLM-B najważniejsza nie jest wygrana a jedynie samo uczestnictwo w rywalizacji i zabawa.

§ ZAPISY

2.1 Aby zapisać klan do danej edycji MLM, odpowiednia osoba (szef klanu lub ktoś przez niego wyznaczony) pisze post w odpowiednim temacie działu „Zapisy”.
2.2 W treści posta należy podać nazwę klanu, adres jego strony internetowej lub forum oraz nick i numer gg lidera klanowej drużyny, który będzie odpowiedzialny za dobór terminów meczów, składu i zachowanie graczy w trakcie meczu.
2.3 Należy udostępnić osobom z Zarządu dostęp do całości klanowego forum, np. poprzez autoryzację konta.
2.4 Klan musi liczyć minimum 10 członków, by jego zgłoszenie zostało przyjęte. Jeżeli jednak dany klan chce grać i w rozgrywkach MLM-A i MLM-B, musi mieć co najmniej 20 klanowiczy. Mając znacznie więcej członków, może do MLM-B zgłosić także więcej drużyn (o różnych składach, bez wymian).

§ ROZGRYWKI

3.1 Przed każdą edycją przedstawiany będzie aktualny Ranking MLM. Sporządzany jest on na podstawie trzech ostatnich edycji ligi. Każdy klan otrzymuje punkty za osiągnięcia w tych edycjach zgodnie z poniższą punktacją:

PUNKTACJA:

1. miejsce - 20 punktów,
2. miejsce - 15 punktów,
3. miejsce - 12 punktów,
4. miejsce - 10 punktów,
5-8. miejsce - 5 punktów,
9-12. miejsce - 3 punkty.


3.2 Ranking MLM będzie wykorzystywany przy podziale na koszyki przed losowaniem grup w danej edycji Ligi. W każdym koszyku będą po 4 klany.
3.3 Wszystkie klany MLM-A podzielone zostaną na 2 grupy - Grupę Zieloną i Grupę Czerwoną, w każdej znajdą się po 2 drużyny z każdego koszyka.
3.4 Pierwsza część rozgrywek to sezon zasadniczy - każdy klan zagra po jednym meczu z każdym z pozostałych klanów tej samej grupy. Na podstawie wyników tych meczów na bieżąco tworzona będzie tabela grupy. Klany, które ostatecznie uplasują się na pierwszych czterech miejscach w tej tabeli, uzyskają awans do play-offów.
3.5 W play-offach klany grają ze sobą po 2 razy (mecz i rewanż). Dobór par wygląda następująco: klan z 1. miejsca z rundy zasadniczej gra z miejscem 4. a 2. z 3. Następnie zwycięskie klany grają ze sobą.
3.6 Zwycięzcy play-offów Grupy Zielonej i Grupy Czerwonej grają między sobą o Mistrzostwo Ligi. Przegrani grają natomiast o 3. miejsce. W obu przypadkach rozgrywamy już tylko jeden mecz, bez rewanżu.
3.7 MLM-B rozgrywane jest z kolei systemem ligowym, każdy z każdym, bez rewanżu.

§ MECZE

4.1 Na początku każdej kolejki i rundy rozgrywek na forach grupowych pojawiać się będą odpowiednie tematy, gdzie będą podawane terminy, w których należy rozegrać dane mecze. Klanowi liderzy muszą się z nimi zapoznać i między sobą ustalić datę i miejsce (pokój na Kurniku) konkretnego meczu a następnie podać je w tym samym dziale, minimum 2 dni przed meczem. Jeżeli nie będą oni mogli dojść do porozumienia, to termin wyznaczy Zarząd MLM.
4.2 Mecze rozgrywane są systemem 5vs5, każdy z każdym (5min, do 3, rankingowo). Stoły muszą być publiczne i zabrania się wyrzucania z nich jakichkolwiek przedstawicieli klanów.
4.3 W przypadku braku odpowiedniej ilości graczy, dopuszcza się możliwość rozegrania meczu 4vs4, jeśli oba klany się na to zgodzą. W przeciwnym wypadku klan, który nie wystawił w wyznaczonym czasie odpowiedniej liczby graczy, oddaje mecz walkowerem (tzn. wynik zostaje ustalony na 10-0 dla przeciwników).
4.4 Wszyscy klanowicze muszą grać na nickach klanowych, w których nazwa klanu będzie na początku nazwy nicka a dalej będzie cokolwiek poza samym numerkiem (np. „klan*****”, ale nie „klan57”). Na każdym koncie muszą być rozegrane minimum 10 partii, by gracz mógł przystąpić do gry.
4.5 W trakcie meczu można dokonać do 2 zmian w składzie (nowy gracz rozgrywa te partie, które pozostały graczowi, którego zastępuje).
4.6 Za każdą wygraną klanowicza otrzymuje się 1 punkt. Po zakończeniu meczu lider zwycięskiego klanu podaje wynik na forum grupowym (np. Klan A - Klan B 13-12). Musi on podać także nicki poszczególnych graczy swojego klanu i wyniki (wygrana albo porażka) z każdym z rywali.
4.7 W przypadku play-offów możliwe jest, że mecz i rewanż nie wyłonią zwycięzcy (np. gdy w pierwszym meczu będzie 15-10 a w drugim 10-15). Wówczas oba klany wybierają po 3 graczy i od razu po drugim meczu rozgrywają dogrywkę - w ustalonych parach każda osoba gra jedną partię (5min, do 1, rankingowo) z którymś z przeciwników.
4.8 Każdy gracz może w jednej edycji MLM zagrać tylko w 2 klanach - jednym w fazie zasadniczej, jednym (tym samym lub innym) - w fazie pucharowej.
4.9 W meczach MLM-B powinny grać przede wszystkim osoby, które nie brały udziały w aktualnej edycji MLM-A. Jeżeli zajdzie taka konieczność, można jednak wziąć do składu do 2 osób, które mają rozegrane 2 lub więcej meczów w wyższych rozgrywkach. Przekroczenie tego limitu grozi walkowerami.

§ KWESTIE TECNICZNE

5.1 W każdym meczu jeden klan pełni rolę gospodarza. Będzie to zawsze ten, który zostanie wymieniony jako pierwszy przez danego członka Zarządu w określonym temacie na forum. Klan-gospodarz jest odpowiedzialny za założenie stołów podczas meczu.
5.2 Za każdy wygrany mecz w fazie zasadniczej zwycięski klan otrzymuje 3 punkty. Przy remisie (możliwym, gdy dochodzi do meczu 4vs4) oba klany inkasują po 1 punkcie.
5.3 O miejscu w tabeli w pierwszej kolejności decydują ww. punkty. Przy równej ich ilości pod uwagę bierzemy bezpośredni mecz. Jeśli mecz ten nie wyłonił zwycięzcy - wyżej w tabeli będzie ten klan, który ma lepszy stosunek tzw. „małych punktów”.
5.4 Jeżeli jakiś klan nie rozegra co najmniej 50% meczy w fazie grupowej, to wyniki jego rozegranych meczów także zostaną zweryfikowane jako walkowery na korzyść przeciwników.

§ ZAKAZY I KARY

6.1 Nie wolno publicznie (tzn. na czacie ogólnym lub stole) ani też w rozmowach prywatnych między graczami posługiwać się słowami powszechnie uznanymi za wulgarne lub takimi, które obrażają drugą osobę. Za takie zachowanie grozi zakaz gry w następnym meczu oraz odjęcie od 1 do 3 punktów z dorobku klanu w danym meczu.
6.2 Bana można otrzymać także, jeśli do powyższych celów używa się nicku prywatnego.
6.3 Zabronione jest także tzw. zbieranie, tzn. zdecydowanie nadmierne dobieranie kart lub gra na czas. Jeśli coś takiego będzie mieć miejsce, klan straci 5 punktów z uzyskanych w danym meczu a gracz nie będzie mógł wystąpić w 2 kolejnych meczach klanu.
6.3a) W trakcie meczu każdy gracz, jeśli podejrzewa, że przeciwnik nie gra fair, ma prawo (jednokrotnie) poprosić go o natychmiastowe zrobienie screena z gry (bez zasłaniania okienka czymkolwiek) i dostarczenie go tego samego dnia do Zarządu. Odmowa równa się przyznaniu do nieuczciwej gry i podlega takiej samej karze.
Wykorzystywanie tego przepisu do innych celów, niż udowodnienie czyjejś winy również może zostać ukarane.
6.4 Przy powtarzających się przypadkach nieuczciwej lub niesportowej gry klan może zostać odsunięty od aktualnych lub kolejnych rozgrywek.
6.5 Każdy gracz może w ramach jednej edycji MLM reprezentować barwy tylko jednego klanu na raz. Złamanie tego punktu grozi walkowerami we wszystkich meczach, w których udział brał nieuprawniony gracz.
6.6 Na forum w dziale "Czarna lista" pojawiać się będą na bieżąco tematy informujące o tym kogo, za co i jak ukarano.
6.7 Gdyby doszło do jakiejś sytuacji nie opisanej powyżej, Zarząd i tak może podjąć decyzję o ukaraniu danej osoby lub klanu.
6.8 Decyzje Zarządu nie muszą być potwierdzane jakimiś screenami czy cytatami z czatu. Dana osoba może je przedstawić jedynie z własnej woli, jeśli uzna, że jest taka potrzeba.

§ POZOSTAŁE

7.1 MLM jest dla Was, graczy, więc Zarząd jest otwarty na wszelkie propozycje zmian (co nie znaczy, że na wszystko musi się zgodzić), które należy zgłaszać na naszym forum.
7.2 Regulamin obowiązuje wszystkich biorących udział w rozgrywkach, nawet jeśli ktoś go nie zna.
7.3 Wszelkie zmiany będą sygnalizowane w „Komunikatach”.
7.4 Adres mailowy Zarządu: zarzad.mlm@gmail.com.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.083 seconds, 11 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.avatar-pbf.pun.pl www.narutontsd.pun.pl www.kult.pun.pl www.test69.pun.pl www.rpgrebelde.pun.pl